Idag blev det ensamkväll. Känns udda, har inte haft det sedan.. Förra torsdagen tror jag. En vecka sedan, med andra ord. Jag är bra på att hålla mig social, helt enkelt. Men jag gillar det. Att hålla mig social alltså. Umgås med folk. Det är en av mina favvisgrejer, faktiskt!
 
Annars har veckan som sådan varit bra. Pluggat en del, jobbat lite, hängt med folk, gjort ett besök på Palace och kollat/lyssnat på Sabaton (maffigt värre!!) med bästis och bror, klippt mig och färgat håret, lyssnat på Emma Jangestig i Kalmarsalen.. Mja, ungefär så. Fullt upp, med andra ord!
 
Imorgon är det plugg som gäller, och på kvällen ska vi till Stensökrogen för att lyssna på Glenn Hysén och hänga lite med folk jag tycker om. Det gillas skarpt! Lördagen spenderas förhoppningsvis med syster på Kalmar Slotts julmarknad innan jobbet, och sedan är det som sagt jobb. På lördag börjar nämligen jobbmånaden. Har som sagt fått hoppa in och ta ganska många pass framöver, så nu i december blir det hardworkwork. Vilket jag tycker är rätt bra, för jag älskar ju jobbet :)
 

Så så äre!
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite. Det har varit det bästa ikväll - jag har haft tid (och ro nog) att försvinna till Kingslanding och Winterfell.. Äntligen! Underbart :)
 
   
   

Kommentera

Publiceras ej