.. men med lite fusk ibland. 5,5 veckor. Dagens vikt:74,8. Det fortsätter neråt som sig bör. Träningen går däremot ganska inte alls. Jag har ingen lust att träna. Jag är inte sugen på gymmet och allt känns omständligt. Jag vet att jag egentligen bara behöver ta mig dit så blir jag sugen, men just nu kommer jag inte ens så långt. Och det är jutrist, men så får det vara just nu. Jag försöker röra på mig litegrann om dagarna iallafall, det får räcka just nu. Jag kan inte stressa upp mig över träningen också, då blir det alldeles för mycket. Så nä, den får vänta, komma när den kommer. Någon gång i veckan lyckas jag ta mig bort iallafall. Det är bättre än inget!

Igår blev det för övrigt en sväng till Kalmar för att träffa mina gamla godingar. Så himla kul vi hade, flera timmars prat och catch up om livet. Mys :)

 Nu skandal gå och göra lite grönsaker och guacamole och käka tacoslunch innan det är dags att ta tag i handlingen.

Puss åde


Kommentera

Publiceras ej