Mycket är konstigt just nu. I torsdags skrev jag på kontrakt för tillsvidareanställning och 40+5-tjänst. Min första tillsvidareanställning! I torsdags var det även dags för skolavslutning med MIN första klass. Om fyra dagar går jag på min första betalda semester någonsin. Och om lite mer än en månad fyller jag 26 år. Det är mycket som händer nu, och jag tror att jag just nu kan vara den lyckligaste människan på denna jord. 

Som jag har slitit det här året. Som jag har bråkat, stångat, övertalat, skällt, lugnat, gråtit, tröttnat och skrattat med mina fantastiska ungar. Så stolt jag är för att någon klarade så mycket mer än någon någonsin trott. Så stolt är jag över mig själv för att jag höll mig flytande de gånger det kändes som att skeppet skulle gå under. Så stolt jag är över de andra som stod ut.

Så tacksam och glad jag är över att ha en fantastisk chef och världens bästa kollegor. Som hjälpte mig när det var som tuffast. 
Över att ha de bästa vännerna en människa kan få. Så lycklig jag är över att ha den finaste sambo någon kan önska sig, som finns där med kramar och förståelse även när han egentligen inte förstår. 
Älskade människor!

Det här året har jag mått sämre än aldrig förr. Jag har velat ge upp, skita i allt. Jag har brakat ihop mer än en gång, men alltid, alltid, alltid har det varit någon där och lyft upp mig. Varje gång har jag haft en famn att komma hem till. 

Jag är så lyckligt lottad, så tacksam, mer än någonsin. Och nu ska jag ta vara på de jag litar på, de som litar på mig och som alltid finns där.

Tack för att ni finns <3

Kommentera

Publiceras ej