Igår 16.43 klev jag ut från jobbet för sista gången på typ 7 veckor. Efter ett av de absolut jobbigaste åren i mitt liv har jag äntligen min allra första semester. Det känns konstigt och fel och ovant och så jäkla skönt på samma gång! 
Idag tog jag sovmorgon, ligger fortfarande kvar i sängen och ska strax gå upp, men bara för att hämta läsplattan och kolla serier. Sedan väntar gymmet (äntligen), lite handling och i eftermiddag kommer stor bror hit en sväng. Han ska ju bo här när han jobbar i sommar, så det kan ju vara en fördel om han hittar hit :)

Det kommer nog ta ett tag innan det där med ledigheten sjunker in, men jag ska njuta av varenda sekund. Läsa, fixa med huset, sova, kanske till och med sola lite, umgås med folk jag aldrig ser längre. Det kommer bli toppen :)

Tjingeling! 

Kommentera

Publiceras ej