Nu är det alldeles snart nytt år, bara två dagar kvar och sedan ramlar vi in i 2015. Sjukt! Så, jag gör en lista eftersom jag inte orkar gå igenom hela året:
 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Köpte hus(!!!!), och med andra ord tog lån, bytte bank, mönsterpassade tapeter och massa annat. Åkte skidor i Åre. Förlovade mig med min kärlek. Gick från att vara resurs till att bli klasslärare. Och säkert en del annat som jag inte kommer ihåg.

Har du några nyårslöften?
Njae, inte så. Nyårslöften funkar inte riktigt. Att jag ska vara lite mindre på jobbet kanske, och mer hemma. Iallafall efter sportlovet.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, både gamla och nya vänner. Det var en liten babyboom i år kan man säga :)


Vilka länder besökte du?
Har hållt mig inom Sveriges gränser i år, inte ens en liten avstickare till Danmark har det bllivit.


Vilka datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
21 juli; jag förlovade mig med min stora kärlek. 5 december; vi flyttade in i VÅRT hus!


Vad var din största framgång 2014?
Att jag stod upp så mycket för mig själv och mina ungar på jobbet. Att jag vågat säga ifrån när det inte funkar. Att vi köpte hus!


Största misstaget?
Oj.. Jag vet faktiskt inte.. Att jag inte var mer tydlig angående en del grejer på jobbete kanske.


Bästa köpet?
Huset!!!

Vad spenderade du mest pengar på?
Huset, husgrejer. Diesel ha det gått åt en del pengar till också, ett herrand åkande fram och tillbaka!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massa med saker, ofta kärleken, ofta ungarna på jobbet, ofta mina fantastiska kollegor och ofta mina fina vänner. Rejält glad blev jag också av att min syster och Robert fattade att de är mer än vänner. Äntligen vet jag att de båda två har någon som är riktigt bra!


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014?
Harlem shake (jippie, den är typ sämst). Du hade tid med Winnerbäck. 


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag. Fast mer stressad. Eller ja, jag vet inte. Det har nog varit ganska så normal nivå på humöret ;) 


Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat!

Blev du kär i år?
Nä. Det var jag redan sedan förra året :)

Favoritprogram på TV?
Så mycket bättre. Och Rederiet ;)

Vad gjorde du på din födelsedag 2014?
 Åt middag i Kalmar, tittade på Winnerbäck med många av mina allra bästa, sov på hotell i Kalmar. Magi !


Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, men det handlar mest om jobbet och saker jag intehade kunnat påverka utan att själv gå in i väggen.


Hur skulle du beskriva din stil år 2014?
Likadan som den varit de senaste 5 åren, fast lite mer kjol och klänning.

Vem saknade du?
Oj. Många! Särskilt de jag knappt träffar längre, de som bor i Kalmar. 

Den bästa nya personen du träffade?
Den bästa nya personen? Har nog inte träffat så mycket nytt folk. Fast den bästa nygamla personen var min käre dåvarande kollega som nu är min chef, tänk så bra det kunde bli!

 

 

Jahaja, där var mitt år. Det mest dominerande var väl huset, även om det kom sent. Förlovningen med min kärlek. Mysdagar och kvällar. Livet kunde inte vara mycket bättre än det är just nu!

1 kommentarer

Lina

30 Dec 2014 10:45

vi måste ses snart. Saknar dig

Svar: Ja, det måste vi verkligen!!!
Ingrid'Bull

Kommentera

Publiceras ej