Årets först månad har gått och det har hunnit bli februari. Tiden har gått oehört fort och nu är det bara en vecka kvar till sportlov.. och det behövs! Även om Carolina är tillbaka och vi är två stycken som delar på klassen nu är det full rulle dagarna i ända. Tack och lov har jag helt ärligt världens bästa chef som bryr sig, försöker och gör sitt allra bästa för att allt ska rulla på. Vilken klippa han är! Och tack och lov har jag även världens bästa kollegor som backar upp och hjälper till och bara finns när man behöver spy ur sig. 

Så ja, jobbet rullar på! 

Jag Har även börjat få till det där med träningen. Jag har insett att det bästa för mig definitivt är att träna på morgonen, och även om det betyder uppstigning klockan 05 på vardagar så är det värt det, det ger så mycket. Det gör att huvudet och känslorna är på topp, och i den grupp jag arbetar med måste man hela tiden ligga steget före för att inte tappa dem när det är på väg att svänga åt fel håll.
Plus att jag nästan aldrig har någon energi kvar efter jobbet för att träna. Och så är det ganska trevligt att hinna träffa min kära sambo ibland med, vilket jag får med tid till om jag inte tränar på eftermiddagen.
Så ja, morgonstund har guld i mun, och nu ska jag verkligen försöka hålla i det här!

Inte mycket annat nytt på den här kusten!

Tjingeling

Kommentera

Publiceras ej