Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?
Eh.. åkte utomlands med min kärlek. Satte betyg. Åkte seglat. Åkte pansarvagn. Byggde och målade staket. Fick lärarlegitimatiom och tillsvidareanställning!

Har du några nyårslöften?
Njae, inte så. Nyårslöften funkar inte riktigt för mig. Men att ta hand om mig själv mer.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2015?
Ja, både gamla och nya vänner. Fast det bästa var ju såklart att Colin föddes <3


Vilka länder besökte du?
Turklaaaaand :D


Vilka datum från år 2015 kommer du alltid att minnas?
Eh.. 2015 har det inte hänt något sådär superspeciellt som ger ett visst datum liksom.


Vad var din största framgång 2015?
Att jag överlevde och inte gick in i väggen!


Största misstaget?
Oj.. Jag vet faktiskt inte.. Att jag inte satte ner foten ordentligt alla gånger.


Bästa köpet?
Biljetterna till Turkiet!

Vad spenderade du mest pengar på?
Huset, husgrejer. Diesel ha det gått åt en del pengar till också, ett herrans åkande fram och tillbaka!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massa med saker, ofta kärleken, ofta ungarna på jobbet, ofta mina fantastiska kollegor och ofta mina fina vänner. Att Colin föddes. Att min legitimation kom!


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2015?
Timer och en till som jag inte kommerihåg vad den heter, men varje gång jag hör den ser jag Fillan dansa på Terazzen framför mig :p

Var du gladare eller ledsnare 2015 jämfört med tidigare år?
Definitivt mer ledsen och allmänt sämre mående över lag. 


Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat. Satt ner foten. 

Blev du kär 2015?
Jag blev ännu mer kär i mi  Jonas <3

Favoritprogram på TV?
PLL och big bang!

Vad gjorde du på din födelsedag 2015?
 Eh.. alltså, jag kommer inte riktigt ihåg. Var hemma och tog det lugnt tror jag bara.


Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, massa. Men det mesta hade inte jag kunnat göra något åt.


Hur skulle du beskriva din stil år 2015?
Likadan som den varit de senaste 5 åren..

Vem saknade du?
Oj. Många! Särskilt de jag knappt träffar längre, de som bor i Kalmar. 

Den bästa nya personen du träffade?
Mina nya kollegor tror jag. De är bra!

 

Kommentera

Publiceras ej