Någonstans på vägen (när hände det egentligen?) mot framtiden började jag visst bli vuxen jag också. Jag har märkt det innan, och det kom återigen upp idag när jag äntligen fick tummen ur och ringde ny tandläkare, gammal tandläkare, hälsocentral och massör. Det som förr gav mig stora skälvan var inte alls jobbigt. Inte ens ett litet pirr i magen, fast jag förr blev illamående av liknande samtal.

Så jag har väl mognat. Börjat bli vuxen, helt enkelt. Och det kanske är på tiden, det är ju trots allt bara 20 dagar kvar tills jag är närmare 30 än 20 ;)

Men jag trivs i vuxenvärlden (även om det ibland hade varit skönt att vara typ 10 igen och mitt enda problem var att Jim slog rekord i långtradare med Ange bakom gympasalen).

Så är det.
Idag väntar bankmöte och sedan hälsocentralen. Ska se om de kan ge mig något för klådan... förbannade mygg och eksem!

Ska försöka få med mig kärleken för ett dopp också. Han säger att det är för kallt, men första doppet måste ju ske innan juni är slut!

Tjingeling :)

Kommentera

Publiceras ej