Eller ja, jag är väl helt sjuk. Sitter och tittar på min nya fina klocka och känner mig asnöjd. Har gjort det ett par gången under kvällen.. haha, jag blir ju sådan. När jag köper något nytt så älskar jag det verkligen. Är väl därför jag (faktiskt) inte handlar sådär sjukt ofta, eftersom jag vill ha någon som är så att säga "to diiiiieeeee for!!!!". Ni fattar grejen. Som min flanellskjorta jag köpte på mellandagsrean, i love it. Jävligt mycket faktiskt. Hur levde jag någonsin utan flanellskjorta liksom? Där har vi dock problemet, jag hittar inga fler. Inte som jag vill ha. Och om jag vill ha dem så hänger de lååååångt ovanför min prisklass. Och även långt ovanför mitt huvud för det mesta, vetefan varför affärerna alltid ska hänga allting så satans högt upp.. bah.

Men nähe. Nu är mina filmer klara, nu ska jag bara välja. Tror det blir Social Network, den har jag ju faktiskt inte sett innan!
Imorrn blir det träning, plugg med Anna, plugg med Basse, mys med Carro och tvätt. Najs dag? Jora, helt ok! :)

Ciao.

Kommentera

Publiceras ej